Nelahozeves

Všeobecné podmínky – kroužky, tábory, akce

Organizátor:

Klub Dobrodruh, z.s.

Na vinici 271, 277 51 Nelahozeves

IČO: 19408749

Email: [email protected]

 

Všeobecné podmínky - kroužky

1. Přihlášení do kroužku

1.1 Účastníkem kroužku se může stát dítě nebo dospělá osoba po řádném přihlášení prostřednictvím přihlášky a po uhrazení účastnického poplatku.

1.2 Přihlášení probíhá elektronicky na adrese www.klubdobrodruh.cz.

1.3 Počet účastníků v kroužku je omezen.

1.4 Odesláním přihlášky zájemce souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami a tyto podmínky jsou pro něj závazné.

1.5. Výjimku tvoří kroužek Klubíčko, kde se účastnický poplatek při přihlášení neplatí, hradí se za jednotlivé lekce až v den, kdy lekce probíhá, prostřednictvím QR kódu.

 

2. Účastnický poplatek

2.1 Poplatek za kroužek je splatný nejpozději do 3 dnů od odeslání přihlášky. V případě neuhrazení platby do 3 dnů je přihláška stornována a místo uvolněno dalším zájemcům.

2.2 Poplatek se hradí převodem dle instrukcí zaslaných na email. Číslo účtu provozovatele je 2802638021 / 2010

 

3. Práva a povinnosti účastníků

3.1 Účastník je povinen dodržovat pravidla kroužku, která stanoví lektor předem.

3.2 Účastník je povinen docházet na kroužek včas a pravidelně.

3.3 V případě nemoci nebo jiného důvodu absence je účastník povinen informovat lektora. Způsob omlouvání bude dohodnut na prvním setkání každého kroužku s lektorem.

 

4. Zrušení kroužku

4.1 Organizátor si vyhrazuje právo zrušit kroužek z důvodu nízkého počtu přihlášených účastníků. (Minimální počet účastníků je uveden v popisu kroužku.)

4.2 Pokud nebude naplněn minimální počet účastníků, kroužek se neotevře a účastnický poplatek bude vrácen v plné výši do 30 dnů.

4.3 V případě zrušení kroužku z jiných závažných důvodů bude poplatek rovněž vrácen v plné výši.

 

5. Storno podmínky a odhlášení z kroužku

5.1 Pokud se účastník odhlásí před zahájením 2. lekce, bude mu vráceno 100 % uhrazené částky. Žádost o odhlášení musí být doručena písemně na email [email protected] nejpozději jeden den před zahájením 2. lekce

5.2 Pokud se účastník rozhodne dále kroužek nenavštěvovat po 2. lekci či později, nemá nárok na vrácení uhrazené částky. Storno poplatek činí 100 % uhrazené částky.

5.3 Žádost o odhlášení z aktivity posílá klient e-mailem na adresu [email protected]. Odhlášení jinou formou (telefonicky nebo prostřednictvím lektora) není možné.

5.4 Pokud účastník není schopen pokračovat v kroužku ze zdravotních důvodů, je možné po 4 a více po sobě jdoucích zameškaných lekcích na základě potvrzení lékaře vrátit poměrnou částku zohledněnou o vynaložené náklady provozovatele. Vrátit lze pouze řádně omluvené lekce a po předchozí domluvě s provozovatelem.

5.5 Pokud vznikne nárok na vrácení peněz, finance budou vráceny na účet objednavatele do 30 kalendářních dnů.

 

6. Organizace kroužků

6.1 Kroužek má předem daný minimální počet lekcí na pololetí – 15 lekcí.

6.2 Dny, kdy lekce neprobíhají z důvodu svátků či prázdnin, nejsou v ceně kurzu započítány. O těchto dnech, kdy lekce neprobíhají, provozovatel účastníky včas informuje.

6.3 Vyhrazujeme si právo, aby lektor v případě nečekaných událostí (např. nemoc, jiné překážky) byl zastoupen jiným lektorem, aby byla lekce uskutečněna bez přerušení.

6.4 Vyhrazujeme si právo na mimořádné zrušení lekce z důvodu nečekaných událostí (např. překážky na straně pronajímatele prostor, vyšší moc atd.). Taková lekce bude nahrazena.

6.5 Zákonný zástupce dítěte písemným souhlasem určí, zda bude lektor vyzvedávat dítě z družiny, vracet je zpět do družiny, pouštět děti po skončení lekce samostatně nebo zda budou děti po skončení lekce vyzvedávat rodiče, popřípadě další osoby. Zákonný zástupce písemně uvede osoby, které mohou dítě vyzvednout

6.6 Děti je z kroužku potřeba vyzvednout ihned po skončení lekce. Pokud si dítě nikdo nevyzvedne a nebude možné rodiče kontaktovat, lektor po 30 minutách od ukončení kroužku kontaktuje Policii ČR.

6.7 Spolek neručí za cenné věci, které si účastníci přinesou.

 

7. Osobní údaje, souhlas se zpracováním

7.1 Vyplněním a odesláním přihlášky udělujete Souhlas se zpracováním osobních údajů, v souladu s článkem 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 (dále jen „GDPR“) spolku klub Dobrodruh Nelahozeves, z.s., se sídlem Na Vinici 271, 27751 Nelahozeves, Česká republika, IČO: 19408749 (dále jen „Poskytovatel“) souhlas s vyhotovením a zveřejněním videozáznamů, fotozáznamů a video nahrávek z lekcí (dále jen „Osobní údaje“), které budete navštěvovat vy, nebo dítě, které přihlašujete a jehož jste zákonným zástupcem a udělujete Poskytovateli souhlas se zpracováním Osobních údajů.

7.2 Osobní údaje budou Poskytovatelem zpracovány a zveřejněny za účelem propagace činnosti Poskytovatele, a to po dobu trvání propagace, nejdéle však po dobu 4 let ode dne udělení souhlasu s jejich zpracováním. Právním základem pro zpracování Osobních údajů je tento souhlas.

7.3 Udělením tohoto souhlasu se zpracováním osobních údajů stvrzujete, že tento souhlas byl udělen svobodně, informovaně a berete na vědomí, že tento souhlas může být kdykoliv odvolán. Odvolání souhlasu musí být učiněno v písemné formě a zasláno Poskytovateli na adresu Na Vinici 271, 27751 Nelahozeves, Česká republika nebo pomocí kontaktního formuláře.

7.4 Udělením souhlasu zároveň prohlašujete, že jste se poučil/a o právech vyplývajících z GDPR, a to zejména o tom, že po celou dobu zpracovávání Osobních údajů máte k Osobním údajům přístup, v případě pochybností o jejich správnosti či úplnosti máte právo na vysvětlení či jejich opravu a dále máte právo požadovat po Poskytovateli výmaz Osobních údajů a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

7.5 V souvislosti s otázkami týkajícími se zpracování Osobních údajů a uplatňování práv na ochranu údajů můžete kontaktovat pověřenou osobu Poskytovatele, což je Petra Wandrolová, DiS na mailové adrese: [email protected].

 

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Tyto všeobecné podmínky jsou platné a závazné pro všechny kroužky poskytované poskytovatelem podle těchto podmínek.

8.2 Klient se před podáním závazné přihlášky seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a potvrzuje, že jejich ustanovení plně rozumí a považuje je za srozumitelná.

8.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit. Změny budou klientovi oznámeny prostřednictvím webových stránek poskytovatele.

8.4 Klient má právo změny odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu vypovědět do jednoho měsíce od oznámení změny obchodních podmínek. Výpovědní lhůta činí jeden měsíc ode dne zveřejnění změny na webových stránkách poskytovatele.

8.5 Poskytovatel nedává klientovi svolení k užívání ochranných známek, obchodní firmy či loga poskytovatele bez předchozího písemného souhlasu.

  


Všeobecné podmínky – tábory

1. Přihlášení na tábor

1.1 Účastníkem tábora se může stát dítě po řádném přihlášení prostřednictvím přihlášky a po uhrazení zálohy.

1.2 Přihlášení probíhá elektronicky na adrese www.klubdobrodruh.cz.

1.3 Počet účastníků tábora je omezen. V případě naplnění kapacity je možné přihlásit dítě jako náhradníka bez zaplacení zálohy.

1.4 Odesláním přihlášky zájemce souhlasí s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro něj závazné.

 

2. Záloha a účastnický poplatek

2.1 Záloha na tábor je splatná nejpozději do 3 dnů od odeslání přihlášky. V případě neuhrazení platby do této lhůty bude přihláška stornována a místo uvolněno dalším zájemcům.

2.2 Účastnický poplatek snížený o zálohu se hradí převodem podle instrukcí zaslaných e-mailem. V e-mailu bude uveden také termín platby účastnického poplatku, obvykle měsíc před začátkem tábora.

2.3 Číslo účtu provozovatele je 2802638021 / 2010.

 

3. Zrušení tábora

3.1 Organizátor si vyhrazuje právo zrušit tábor z důvodu nízkého počtu přihlášených účastníků nebo z jiných závažných důvodů. Minimální počet účastníků je uveden v popisu tábora na webových stránkách spolku.

3.2 V případě zrušení tábora se záloha i účastnický poplatek vrací v plné výši do 30 dnů.

 

4. Storno podmínky a zrušení přihlášky

4.1 Při odhlášení účastníka před termínem platby účastnického poplatku spolek zálohu vrací.

4.2 Pokud se účastník odhlásí po termínu platby poplatku, spolek zálohu nevrací. Vrací pouze účastnický poplatek, pokud byl uhrazen.

4.3 Pokud se účastník odhlásí v den zahájení tábora nebo v jeho průběhu, a nejedná se o zdravotní důvody, má spolek právo ponechat si účastnický poplatek.

4.4 Pokud se účastník nemůže tábora nebo jeho části zúčastnit ze zdravotních důvodů, a doloží tuto skutečnost vyjádřením lékaře, spolek mu vrátí poměrnou část účastnického poplatku za nevyužité dny, sníženou o zálohu (která činí 50 % poplatku).

4.5 Žádost o odhlášení z tábora je nutné poslat e-mailem na adresu [email protected].

4.6 Lhůta pro vrácení zálohy nebo účastnického poplatku z důvodu odhlášení účastníka je 30 dnů. Úhrada proběhne převodem na účet, ze kterého byla záloha nebo poplatek placeny.

 

5. Práva a povinnosti účastníků

5.1 První den tábora je nutné odevzdat zdravotníkovi tyto dokumenty:

  • Kopii nebo fotografii kartičky zdravotní pojišťovny (lze zaslat i předem)
  • Prohlášení o bezinfekčnosti (odkaz)
  • Posudek o zdravotní způsobilosti účastníka (odkaz)

5.2 Účastník je povinen dodržovat pravidla tábora stanovená vedoucím.

5.3 Účastník je povinen docházet na tábor včas, v rozmezí půl hodiny před začátkem programu.

5.4 V případě nemoci nebo jiné absence je účastník povinen informovat hlavního vedoucího telefonicky nebo zasláním zprávy.

5.5 Zákonný zástupce dítěte písemně určí, kdo bude dítě vyzvedávat, nebo zda může dítě po skončení programu odcházet samo.

5.6 Děti je nutné vyzvedávat v rozmezí půl hodiny před koncem programu až 15 minut po jeho skončení. Pokud si dítě nikdo nevyzvedne a nebude možné kontaktovat rodiče, vedoucí po 30 minutách informuje Policii ČR.

5.7 Spolek neručí za cenné věci, které si účastníci přinesou.

 

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Odesláním přihlášky berete na vědomí, že Klub Dobrodruh zpracovává osobní údaje účastníků podle GDPR. Podrobnosti jsou uvedeny v dokumentu Prohlášení o ochraně osobních údajů, dostupném na www.klubdobrodruh.cz.

6.2 Každý subjekt osobních údajů má právo:

požadovat vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů,

požadovat informaci, jaké osobní údaje jsou zpracovávány,

vyžádat si přístup k údajům a jejich opravu,

požadovat omezení nebo výmaz osobních údajů,

podat stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

6.3 V případě dotazů k ochraně osobních údajů kontaktujte Petru Wandrolovou, DiS na e-mailu [email protected].

 

7. Souhlas s pořizováním a použitím fotografií a videozáznamů

7.1 Odesláním přihlášky udělujete souhlas s pořizováním videozáznamů a fotografií z aktivit, jichž se Vy nebo Vaše dítě účastní.

7.2 Souhlas lze kdykoliv odvolat kontaktováním Petry Wandrolové, DiS na e-mailu [email protected].

 

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Tyto podmínky jsou platné a závazné pro všechny tábory poskytované spolkem.

8.2 Spolek si vyhrazuje právo podmínky měnit. Změny budou oznámeny prostřednictvím webových stránek.

8.3 Klient má právo změny odmítnout a smlouvu vypovědět do jednoho měsíce od oznámení.

 

Tyto Všeobecné podmínky jsou platné od 9.9.2024

An unhandled error has occurred. Reload 🗙